Setmana 25N

El dissabte 25 de novembre va ser el Dia Mundial contra la violència cap a dones i xiquetes. A l’Escola com cada dia i cada any diem No! a les violències cap a dones i xiquetes i al llarg de tota la setmana es van realitzar diferents activitats en les quals van participar tots els nostres alumnes.

L’alumnat va gaudir de ponència molt interessant sobre la nostra cultura des d’una perspectiva ecològica i feminista. A més en el centre va estar tota la setmana present l’exposició de ‘No em toques el whatsapp’ acompanyada d’una xarrada de prevenció de la violència de gènere.
Tot l’alumnat va participar en la marxa pel poble ‘Aturem la violència’ i la lectura d’un manifest a l’entrada del col·legi.

En este dia dedicat a la conscienciació i erradicació de la violència de gènere, la nostra escola ha demostrat que la unitat, el respecte i l’educació són eines poderoses per a construir un futur on cada persona, independentment del seu gènere, puga viure lliure de violència. Continuem treballant junts per a fomentar un entorn inclusiu i segur, recordant sempre que la igualtat és fonamental per al desenvolupament d’una societat justa i equitativa.