1636630108336

El CEIP Sant Antoni de Pàdua de Xeresa és una escola que, al llarg dels últims anys, està en un procés de transformació que s’inicia amb la inauguració del nou centre al curs 2009-2010 i coincideix amb una sèrie de canvis metodològics i organitzatius que hem anant implementant per a donar resposta a les necessitats de l’alumnat d’avui en dia.

És una escola oberta, inclusiva i potenciadora d'una convivència positiva. És una escola que pretén millorar els resultats del nostre alumnat i millorar la convivència de tota la comunitat educativa.

Aquests canvis venen donats per la implantació d'una sèrie d'actuacions educatives d'èxit incloses en les Comunitats d'Aprenentatge dutes a terme gràcies a un projecte de formació del professorat del centre que s’ha organitzat al voltant de diferents aspectes: Sensibilització en Comunitats d'Aprenentatge, grups interactius, model dialògic de resolució de problemes, tertúlies literàries, cursos d'intel·ligències múltiples, cursos TIC, tallers d'anglès, intel·ligència emocional, ...

Tanmateix, a través dels diferents projectes d'innovació que hem anat implementant en els darrers anys hem introduit els treball per ambients en infantil i primària, i els patis vius i coeducatius.