VACUNACIÓ COVID-19 EN POBLACIÓ INFANTIL DE 5 A 11 ANYS

OIP

Recordem que l'administració de la primera dosi de la vacuna es va dur a terme entre el 15 i el 22 de desembre a tot l'alumnat, que comptara amb la corresponent autorització dels seus representants legals, dels cursos 4t, 5é i 6é d'Educació Primària.
Ara procedeix organitzar el procés perquè al citat alumnat se li puga administrar la segona dosi, així com administrar la primera dosi a l'alumnat que, per diferents motius, no se li va poder administrar en el seu moment.

A continuació teniu la carta informativa i l'autorització corresponent. Aquesta també està a la motxilla dels vostres fills/es.

El centre haurà de disposar del document d’autorització signat per les famílies, com a data límit, el dimecres 9 de febrer.

En aquesta ocasió, l'alumnat haurà d'estar obligatòriament acompanyat d'un adult responsable.