Setmana Cultural: Jo soc com tu.

11, 12 i 13 d'abril

La setmana que ve, el col·legi es transforma per a organitzar la seua habitual Setmana Cultural. Enguany amb el lema "Jo soc com tu" volem mesclar la idea que tots som iguals en drets i deures, al mateix temps que reforçar la idea de la importància de visibilitzar l'esport adaptat. Seguim amb la línia de treball iniciada el passat 6 d'abril (dia de l'esport) per a facilitar vivències esportives, d'equip, tallers lúdics i didàctics per al nostre alumnat. Ludificarem totes les nostres propostes per a "guanyar les eines" que ens permetran crear un pati més inclusiu.

Durant aquests dies només han de portar estoig i esmorzar, menys el dimecres 13 que l'empresa de menjador convida a tot l'alumnat a esmorzar amb una mona de pasqua.

Aprofitem per a recordar-los que les vacances de Pasqua comencen el 14 d'abril i acaben el 25 d'abril. A partir del 26 d'abril tornem amb ganes i recarregats d'il·lusió d'aprendre junts als seus fills/es.

Els mostrarem imatges i vídeos.

deporte adaptado