Ajudes de beques de menjador i material escolar per al curs 2023-24.

COMEDOR.3png.redimensionado

A partir de demà, a través de Web família, es podrà visualitzar i descarregar l'esborrany de sol·licitud de beca on constaran les dades pregravades. Per a facilitar el tràmit, des de l'escola s'entregarà l'esborrany a través del vostre fill/a.

Tot alumnat que haja gaudit del servei de menjador i/o transport aquest curs disposa d'un esborrany per a confirmar o modificar.

Com s'organitzarà en el col·legi?

a) Si les dades NO són correctes, IMPRIMIR i MARCAR en l'apartat G, la circumstància que canvia i portar la documentació justificativa.

b) Si el sol·licitant està conforme haurà d'IMPRIMIR, SIGNAR I PRESENTAR L'ESBORRANY EN EL CENTRE on estaran matriculats el pròxim curs.

c) Noves sol·licituds, omplir l’ANNEX I i dur la documentació acreditativa de les circumstàncies familiars al·legades (original i fotocòpia).

Per a evitar cues i aglomeracions, aquests són els horaris de lliurament d'esborranys i noves sol·licituds:

Horari de secretària de 9.10 a 11.00:

• dies 8 i 9 de juny; alumnat de 4t i 5é.
  • dies 12 i 13 de juny, alumnat de 1r, 2n i 3r.
  • dies 14 i 15 de juny, alumnat d'educació infantil de 3, 4 i 5 anys.

Nota: les famílies que tinguen més d'un fill podran entregar tots els documents en un mateix dia.

L’alumnat nouvingut al centre realitzarà la gestió en el moment de la matricula.

IMPORTANT: és requisit indispensable per a la concessió de l'ajuda de menjador escolar haver realitzat la declaració de la renda de l'exercici 2022.

Material no curricular | New:

Com a novetat, les famílies d'infantil i primària, podran sol·licitar ajudes per a la compra de material escolar. Aquesta ajuda està vinculada a la beca de menjador i seran concedides per a les famílies amb beca total.

+info

El model de sol·licitud serà facilitat pel col·legi i entregat el mateix dia que s'entrega la sol·licitud de beca de menjador (nova sol·licitud o confirmació d'esborrany).