Inici de curs 2023-2024: Organització i inscripció al menjador i autobús.

Logo-Colegio-Santo-Angel
  • S'informa que de l'1 al 6 de setembre, podran apuntar als seus fills/es al menjador escolar i/o autobús escolar a través de la web del col·legi. Només durant aquests dies, ja que necessitem temps per a gestionar aquestes inscripcions i poder organitzar grups i coordinar-nos amb les empreses corresponents.
  • Tots els tràmits s'hauran de fer via telemàtica. Només s'atendrà personalment amb cita prèvia.
  • L'inici de curs serà el pròxim 11 de setembre. L'horari és de 9 a 13 h o de 9 de 15 h si s'utilitza el servei de menjador escolar.
  • Per a tràmits de matriculació i gestió de beques de menjador, la secretaria del centre, romandrà oberta al públic d'11.30 a 13.00h. La resta d'hores, no s'atindran a les famílies a causa de les reunions de planificació interna del curs i classes.