Informacions fi de curs

LOGO_COLEGIO_REDONDO

FI DE CURS I REUNIONS DE RECOLLIDA DE NOTES.

• 21 de juny.
    • publicació de las notes a sisé de primària.
  • 22 de juny.
    • publicació de las notes a la resta de nivells educatius d'infantil i primària.
    • Festa esportiva a educació primària.
    • Tallers amb famílies a educació infantil.
  • 23 de juny.
    • Reunions amb famílies  de sisé (23 i 26 de juny) per a recollir notes, informes competencials i expedients.
    • Inicio de las vacaciones.
  • 26 de juny.
    • Inici de l'escola d'estiu de Save the Children.
    • Reunions individuals amb famílies (26, 27 i 28 de juny) per a entrega d'informes competencials a 2n i 4t.
  • 6 de juliol.
    • 10.00h, reunió inicial amb les famílies que entren a infantil 3 anys (2020) el proper curs.
    • 11.00h, reunió inicial amb les famílies que entren a infantil 2 anys (2021) el proper curs.

HORARI DE SECRETARIA PER A TRAMITAR MATRICULACIONS, BEQUES DE MENJADOR O ALTRES ASSUMPTES.

• Del 26 de juny fins al 7 de juliol, de 9.15h a 10.45h. Només s'atendrà en aquest horari, ja que el professorat ha de realitzar reunions de coordinació docent.