Comunicació important per a la Comunitat Educativa: Fase 2

icon-f009ea46187c74be9f7930cb5c1ea3f8-20200521060131

L'entrada en la Fase 2 a la provincia de València, suposa per al col·legi l'obertura de les seues portes per als següents treballs:

• Desinfecció i condicionaments d'espais.
  • Realització de funcions administratives.
  • Activitats de coordinació docent.
  • Atenció puntual de alumnat i famílies.

Durant aquesta fase 2, el professorat podrà organitzar, en coordinació amb la direcció dels centres, mitjançant cita prèvia, activitats específiques presencials de tutories individuals, resolució de dubtes, acompanyament emocional, lliurament o recepció de materials, especialment per a l'alumnat que no haja tingut les mateixes oportunitats de seguiment telemàtic que la resta de les seues companys/es i per a l'alumnat amb necessitats educatives especials.

Insistim que l'atenció del mestre/a se realitzarà amb cita prèvia, sol·licitada per part del professorat o família a través de Web Famílies. En el seu cas, s'establiran les mesures de protecció i higiene marcades per les autoritats sanitàries.
Seguint aquestes recomanacions, es fomentarà l'atenció telemàtica i la disminució de documentació en paper. En tot cas s'haurà d'accedir al col·legi amb màscara posada.

Adjuntem document, d'obligat compliment, creat per a organitzar aquest i altres procediments de la Fase 2 de desescalada educativa.

Document instruccions Fase 2.

icon-74636d485df3c765bab6c74f3d0f46d3-20200521060154