Xec llibre (1r i 2n) i banc de llibres (3r fins 6é)

CkO09+IRgAAAAASUVORK5CYII=

Normativa reguladora.

1. Les famílies que vulguen participar en el programa de banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiaris hauran de sol·licitar-ho d'acord amb el següet model de sol·licitud electrònica.

2. L’alumnat participant en el banc de llibres en el curs 2023/24 no haurà de presentar cap sol·licitud per a participar en el banc de llibres 2024/25, ja que aquesta condició es manté excepte si es renuncia. En cas de renúncia s'ha de fer de manera explícita mitjançant la sol·licitud habilitada a tal efecte en el moment de lliurament dels llibres. La renuncia no eximirà de l'obligació de tornar els llibres deixats en préstec.

• L'alumnat de 3r fins 6é han d'entregar els llibres i signar la solicitud de continuar o renunciar al banc de llibres. Us demanem que porteu els llibres en el millor estat possible. Document d'entrega.

3. En qualsevol dels casos anteriors serà imprescindible el lliurament del lot COMPLET de llibres de text.

4. A les famílies de l’alumnat de 1r i 2n de Primària se'ls emitirà un”xec-llibre” per a cada alumne/a i s'entregarà per a l'adquisició de llibres de text en les llibreries o altres entitats. L'import total d'aquest xec-llibre serà d'un màxim de 160 € per alumne/a.

• Les famílies de l'alumnat d'Educació Infantil i de 1r i 2n de Primària no han d'entregar el lot de llibres en la escola.

5. L’alumnat d’Educació Infantil 5 anys del curs 2023-24, que formalitze la matrícula en primer d'Educació Primària en la nostra escola, haurà de fer la sol·licitud electrònica. Si formalitzen la matrícula en un altre col·legi, SÍ que hauran de realitzar la sol·licitud telemàtica per a l'altra escola.