Procediment i calendari admissió d’alumnat 2020-2021

photo5938094592744337909

S'activa el web telematricula.es per a tramitar l'admissió telemàtica per al curs 2020-2021 des de casa.

Matricula els teus fills i filles de manera ràpida i senzilla seguint els passos d'aquest portal web.

Com genere la clau d'admissió? Com puc saber més sobre els centres?

La resposta a aquestes qüestions i moltes més també les trobaràs al nostre web.

Web: telematricula.es
Tota la informació ací: http://ow.ly/TxF530qJDeG

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la resolució per la qual s'indiquen les pautes que cal seguir per al procediment d'admissió telemàtica de l'alumnat als centres docents sostinguts amb fons públics valencians que imparteixen ensenyaments d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat per al curs 2020-2021.

Aquest procediment presenta enguany una novetat rellevant, pel fet que la gran majoria de les famílies realitzaran aquest tràmit de manera telemàtica.

Més informació...

Es publica el calendari per a realitzar la matriculació a Infantil 3 anys i la resta de nivells educatius. S'haurà de realitzar del 8 al 16 de juny.

Enguany es realitzarà de manera telemàtica. Prompte es publicaran els procediments a realitzar.

ACCÉS AL CALENDARI