iMou-te

LOGOS_IMOU-TE-fondo_azul-1024x294

Durant aquest curs el col·legi ha participat en aquesta interessant acció formativa.

D'una banda, com a col·legi observador dues companyes van viatjar fins a Nules per a continuar aprenent com implementar el treball cooperatiu dins de l'aula. Ja ens han informat de la seua visita i estem molt il·lusionats que el pròxim curs siga un senyal d'identitat del nostre col·legi.

D'altra banda, tres col·legis de València, Serra i Monòver ens han visitat. Com a amfitrions, hem mostrat amb èxit el nostre projecte TIC. Hem donat visibilitat al treball de competència digital amb l'alumnat i el de gestió interna a través de les eines digitals corporatives. Estem orgullosos que el nostre model de treball siga exemple per a altres escoles.

LOGOS_IMOU-TE-observador-1024x294
LOGOS_IMOU-TE-amfitrio-1024x294