Matemàtiques manipulatives

Qué és?

Método 3ms

Una vegada per setmana el nostre alumnat complementa les classes a l'aula amb sessions pràctiques de matemàtiques manipulares.

Tradicionalment les matemàtiques són un cavall de batalla per a l'alumnat. 3ms et proposa canviar aquesta tendència i fer de les matemàtiques un aprenentatge significatiu i durador Per què? perquè amb 3ms l'alumne “viu les matemàtiques”. En altres paraules, les pot tocar, manipular, veure, reflexionar i actuar.
3ms és un programa d'aprenentatge de les matemàtiques que combina la tradició i la modernitat.