La relació Currículum i TIC ha anat variant al llarg d'aquests anys en els que han anat adquirint importància. Des d'una relació suplementària en què tots dos romanien separats, passant per un model complementari en el qual, algunes àrees utilitzaven les TIC's com a recurs, fins arribar a la integració curricular de les mateixes, que comporta la plena disponibilitat de la tecnologia a l'aula per usar-la quan ho requereix el procés d'ensenyament-aprenentatge.
En el nostre cas fem un pas més, arribant a la impregnació de les TIC en el currículum. Pretenem que les TIC estiguen permanentment a disposició de l'alumnat i professorat, com a instruments de treball intel·lectual i de construcció compartida i creativa de coneixement.
Un dels fins últims d'aquest Plaes concreta en la integració dels recursos multimèdia en les programacions Docents, que sistematitze l'ús de les TIC's com a eina de treball en la tasca diària de tots i totes. És tendir a un model d'alfabetització amb les TIC's. En la mesura que les TIC es van introduint en el currículum van perdent importància, fins arribar a ser una eina invisible que ens permet fer multitud de tasques.