Ajudes de beques de menjador i transport per al curs 2024-25.

COMEDOR.3png.redimensionado

A partir de demà, a través de Web família (tràmits), es podrà visualitzar i descarregar l'esborrany de sol·licitud de beca on constaran les dades pregravades. Les famílies que no puguen imprimir en casa, per a facilitar el tràmit, des de l'escola s'entregarà l'esborrany en secretaria.

Tot alumnat que haja gaudit del servei de menjador i/o transport aquest curs disposa d'un esborrany per a confirmar o modificar.

Com s'organitzarà en el col·legi?

a) Si les dades NO són correctes, IMPRIMIR i MARCAR en l'apartat G, la circumstància que canvia i portar la documentació justificativa.

b) Si el sol·licitant està conforme haurà d'IMPRIMIR, SIGNAR I PRESENTAR L'ESBORRANY EN EL CENTRE on estaran matriculats el pròxim curs.

c) Noves sol·licituds, omplir l’ANNEX I i dur la documentació acreditativa de les circumstàncies familiars al·legades (original i fotocòpia).

Per a evitar cues i aglomeracions, aquests són els horaris de lliurament d'esborranys i noves sol·licituds:

Horari de secretària de 9.10 a 11.00:

• dia 1 de juliol, famílies de l'alumnat de 4t i 5é.
  • dia 2 de juliol, famílies de l'alumnat de 1r, 2n i 3r.
  • dia 3 de juliol, famílies de l'alumnat d'educació infantil.

Nota: les famílies que tinguen més d'un fill podran entregar tots els documents en un mateix dia.

L’alumnat nouvingut al centre realitzarà la gestió en el moment de la matricula.

IMPORTANT: és requisit indispensable per a la concessió de l'ajuda de menjador escolar haver realitzat la declaració de la renda de l'exercici 2023.