Història

El C.E.I.P Públic Santísima Faz està situat al barri Juan XXIII, en el Segon  Sector, al carrer Baríton Paco Latorre, s / n. S’hi imparteixen classes d’Educació  Infantil (3, 4 i 5 anys) i Primària fins als 12 anys.

La zona té una gran oferta a nivell escolar, ja que en ella hi ha diferents  col·legis públics d’Educació Infantil i Primària, l’escola infantil municipal “7 enanitos”, el “CEIP Gloria Fuertes”, l’Institut d’Ensenyament Secundari “Las Lomas” i un col·legi concertat.

Aquests barris van sorgir a la fi dels anys 50 i principis dels 60, amb l’ànim  de pal·liar el dèficit real de l’habitatge. Són habitatges econòmics per a una po blació amb rendes ajustades i en moltes ocasions les qualitats de la construcció  no són les desitjables. Així doncs, s’aprecia un deteriorament de l’espai físic que es tradueix en deteriorament ambiental i social que comporta conductes de marginalitat i exclusió.