TEATRE “L’ARC DE SANT MARTÍ”

🌈LES CLASSES D’INFANTIL 5 anys PRESENTEN “L’ARC DE SANT MARTÍ”🌈

El divendres 14 de juny, les classes d’Educació Infantil 5 anys van representar davant les seues famílies, les seues companyes/ys i el professorat del centre, l’obra de teatre: L’ARC DE SANT MARTÍ. Una peça inclusiva, alegre i divertida, en la qual els/les xiquets/es fan un repàs dels colors, els animals i altres elements de la naturalesa, mitjançant text parlat, i cançons en llengua valenciana. Tot això parlat i interpretat en llengua de signes. Així des del primer moment van animar al públic, a participar en les seues cançons, donar palmes i signar les paraules que anaven interpretant. L’alumnat estava molt motivat ja que, durant dos setmanes hem anat aprenent un signe cada dia. La representació ha sigut un èxit total. Han treballat molt les/els alumnes, les professores i Sonia, la nostra intèrpret de signes a la qual volem agraïr la seua dedicació. Ací us deixem una mostra. Són una meravella!