PARC “ELS SENYALS”

?⛔EXCURSIÓ D’INFANTIL AL PARC “ELS SENYALS”⛔?

?️??️El dimarts 16 d’abril es va anar d’excursió tot l’alumnat d’Educació Infantil al Parc d’Educació Viària “ELS SENYALS” a Bétera. S’ho van passar súper bé. Els van explicar les normes bàsiques d’Educació Viària i les van practicar en diversos circuits amb patinets, amb motos i amb karts. Van fer diverses activitats multiaventura. Va ser una eixida molt divertida i motivadora per a ells/as. Van tornar contentíssims.?️??️

Dia del llibre en el CEIP SALVADOR TUSET

?23 D’ABRIL, DIA DEL LLIBRE?

?El dimarts 23 d’abril, dia del llibre, s’ha celebrat al col·legi. S’ha organitzat el mercat ambulant de llibres de segona mà. L’alumnat del centre ha pogut canviar llibres que tenien a casa, per vals que han usat per a adquirir d’altres que els seus companys/es també havien aportat. Després de l’esbarjo es van muntar els taulells distribuïts per cicles al pati, al costat de la biblioteca, i l’alumnat amb les seues professores/s van anar accedint per a triar els seus llibres. Creiem que esta activitat pot fomentar la curiositat i el gust per la lectura. Un any més ha sigut un èxit. ?

El CEIP Salvador Tuset participa en Cruyff Cours 6 vs 6

?Torneig de futbol “Eixiu i gaudiu”?

⚽El divendres 19 d’abril els grups de 6é de primària del col·le van participar en el torneig de futbol 6 vs 6 “Eixiu i gaudiu” en el Cruyff Court Carlos Soler de València. Van participar tres equips del nostre col·legi: un equip femení LES BENICALAP, i dos masculins ELS BRAZILEROS i BARCELONISTES. ELS BRAZILEROS van quedar en segon lloc i LES BENICALAP van quedar segones. LES BENICALAP van guanyar el trofeu “Al respecte” pel seu joc net. ENHORABONA!⚽

PER A SABER MÉS… Els Cruyff Courts són xicotets camps de futbol d’ús lliure que pretenen, a través de l’esport, inculcar valors com la responsabilitat, el respecte, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables per a evitar el sedentarisme i l’obesitat infantil. Seria “una versió nova del camp de futbol tradicional de la majoria dels barris” la “finalitat dels quals és recuperar la funció que tenien els antics camps de futbol com a punt de trobada de xiquets i xiquetes de la zohjghna que compartixen moments de convivència i diversió, però també un espai d’aprenentatge de valors i actituds positives”

FALLES 2024

??FALLES EN EL CEIP SALVADOR TUSET??

Amb motiu de la celebració de les Falles, hem realitzat diverses activitats. L’alumnat amb ajuda de les seues famílies, ha elaborat “ninots” amb la temàtica triada per a este curs: ELS JOCS OLÍMPICS DE PARIS 2024.

Els “ninots indultats” han sigut els de Yaren (INF4aA) i Dreick (4ºA)

?En classe de música, amb Mari Carmen, han assajat una “BOTELLÀ”, que portem realitzant diversos cursos i és un èxit segur, ja que l’alumnat gaudix tant en la seua preparació com en el seu desenvolupament. I el resultat és eixordador .?

?En classe d’Arts and Crafts, amb Esther i Pili, han elaborat preciosos estendards i corbatins fallers, amb els quals hem desfilat en el tradicional passacarrers.?

?? I per a acabar una miqueta de revetla ??