EXCURSIÓ Al SALER

L’alumnat de 1r d’Educació Primària va eixir d’excursió els dies 21 i 22 de març amb l’autobús de l’EMT. Van fer un recorregut per la ciutat, la primera parada va ser per a explicar-los l’ecosistema de l’Albufera, veure les embarcacions típiques dels pescadors i observar alguns ocells de l’Albufera.. L’autobús els va portar a esmorzar a la platja del Saler. Per a finalitzar van fer una xicotet passeig per la Devesa del Saler, seguint la Ruta de la Gola de Pujol. observant des de l’estany ocells aquàtics com l’ànec coll verd, el flamenc… Van passar un matí estupend!

Visita al Centre del Carmen

L’alumnat de 5é d’Educació Primària va eixir d’excursió el dimecres 29 de març, Han esmorzat i jugat en el llit del riu. Han visitat el Centre del Carmen de Cultura Contemporània, on han pogut veure una gran retrospectiva de l’obra de l’artista i dissenyador Jaime Hayon, per a conéixer el seu univers personal i el seu procés de creació, així com l’exposició de Marina Puche (Falla de l’Ajuntament 2023). També han realitzat un recorregut pel centre de València seguint la Ruta del Grafiti.

Visita a NaTúria

Les classes de 1r i 2n d’Educació Primària van visitar els dies 28 i 29 de març les instal·lacions de NaTúria., un centre per a la divulgació del respecte al medi ambient dins de la nostra ciutat. En NaTúria pots rebre informació i recomanacions per a viure de forma més sostenible en el ambient urbà d’una gran ciutat. Ens han ensenyat com reciclar correctament, hem vist els perills de la presència de plàstics en les nostres mars i hem conegut diversos tipus d’arbres i la seua importància per a la nostra vida.