PRESENTACIÓ

CAB-BANDA-SALVADORA

AULA DIDÀCTICA SALVADORA SANCHO

L’Aula Didàctica de la música d’arrel tradicional Salvadora Sancho és un projecte educatiu de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Aquest projecte innovador i de qualitat pretén acostar l’alumnat dels centres educatius no universitaris a la música i cultura popular valenciana i realitzar l’estudi del nostre patrimoni musical.

Ubicat al Centre Cultural Xàtiva (CCX) naix amb la voluntat d'abordar els diferents camps artístics de la música popular, com ara les cançons, danses o intruments tradicionals.

A més servirà per a destacar el valuós repertori musical tradicional moltes vegades desconegut pels propis valencians i valencianes.

L'Aula Didàctica vol complementar i acompanyar el treball dels i les docents a l'hora de donar a conéixer el patrimoni musical valencià a l'alumnat.

POTS CONÈIXER LES ALTRES AULES DIDÀCTIQUES QUE EXISTEIXEN ARREU DEL TERRITORI VALENCIÀ EN EL SEGÜENT ENLLAÇ.

AVATARES-SALVADORA-RRSS-03