BANC DE LLIBRES CURS 2024-2025

Us facilitem l’enllaç on està publicada tota la informació relacionada amb la xarxa de llibres: INFORMACIÓ DE CONSELLERIA.

A més, us recordem que:

• Els actuals participants en el programa caldrà que tornen els llibres utilitzats aquest curs + signar el document “LLIURAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL CURRICULAR” dins del termini que el centre acorde (fins el dia 21 de juny).

• Els nous participants han de fer la sol·licitud de participació, presentar còpia de la mateixa i entregar-lo al centre (al tutor/a) el dijous 13 i el divendres 14 de juny: ACCÉS A LA SOL·LICITUD. Aquesta circumstància és important per a les famílies de l’alumnat que encara no forma part del programa, especialment per a l’alumnat de 5 anys que el pròxim curs cursarà primer de primària.

CIRCULAR-XARXA-LLIBRES-24-25