Carnestoltes

Bon dia famílies, ja estem preparant el Carnestoltes 2021 en el col·le. No ens quedarem sense aquesta celebració tan divertida i imaginativa enguany. Ho celebrarem, però també de manera diferent. Mantenim tradicions i adaptem unes altres…

L’alumnat de sisé és l’encarregat d’anunciar les consignes que ens van preparant per a l’arribada del carnestoltes.

Durant la jornada del dijous es realitzaran diferents activitats a les aules, seran diferents i adaptades a cada grup. Eixirem al pati a la mateixa hora tots, hem de reduir alguns espais com hem fet en celebracions anteriors. El pati serà una mica més llarg perquè puguen jugar i divertir-se amb les seues companyes i companys de classe. A continuació, ens prepararem amb música de carnestoltes per a realitzar una desfilada per dins del centre. Els grups per torns aniran realitzant una desfilada pels espais que tenim entre els diferents espais del pati. Mantindrem les mesures de seguretat, però podrem veure’ns i gaudir dels balls i disfresses de la resta de l’alumnat.

La nostra jornada de carnestoltes acabarà per a l’alumnat en l’horari habitual per a cadascun. Recordem que el DIVENDRES 12 de FEBRER NO HI HA CLASSE, és un dels dies NO lectius determinats pel Consell Escolar Municipal.

Fes clic per a veure les consignes