CANDIDATURES DEFINITIVES DE LES FAMÍLIES AL CONSELL ESCOLAR 23 DE NOVEMBRE 2023

Bon dia famílies.

Publiquem el llistat de candidatures definitives de les famílies a les eleccions del Consell Escolar del pròxim 23 de Novembre

Us esperem el dia 23 de novembre, dijous, per a la votació presencial, la mesa electoral estarà situada en l’entrada del centre, els progenitors de l’alumnat han d’acudir amb un document identificatiu davant la taula. L’horari per a votar serà de 9:15h a 17:00h. Per a facilitar la votació de les famílies i la vida familiar, recomanem la votació en els temps d’entrada i recollida de l’alumnat.

Per a realitzar el vot a distància s’ha d’entregar a la Directora del centre un sobre sense identificació, en ell s’introduirà una fotocòpia del NIF o document identificatiu i un altre sobre amb la papereta.

• Les paperetes i el sobre per a les votacions s’entregaran a l’alumnat amb anterioritat al dia de les eleccions perquè el porten a casa.
  • L’alumnat amb progenitors no convivents rebrà dos sobres i dues paperetes.
  • Les famílies amb més d’un fill/a en el centre rebran el sobre i la papereta amb l’alumnat de menys edat.
  • En les paperetes cal marcar 3 candidatures.

L’alumnat de 5é i 6é començarà la seua campanya electoral per a triar als seus representants, ara toca també a les famílies.

Us esperem.

La Junta Electoral