ACTUALITZACIÓ PROTOCOL COVID

PROTOCOL DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ ENFRONT DE LA TRANSMISSIÓ DEL COVID PER A CENTRES EDUCATIUS D'ENSENYAMENTS NO UNIVERSITARIS DE LA COMUNITAT VALENCIANA. CURS 2021-2022

A data de 29 d'octubre de 2021 s'ha publicat una actualització del protocol en els centres escolars on s'inclouen les següents novetats, entre altres:

Apartat: Limitació de contactes.

En la situació actual es permetrà durant el temps d'esplai la interacció entre grups d'edats similars a l'aire lliure.

• Aquesta novetat s'aplicarà en el nostre centre des del dilluns 15 de novembre, després de la valoració i acceptació per part de l'equip docent del centre.
  • El nostre alumnat es troba distribuït en grups de convivència estable corresponents als grups-classe. Aquest curs molts d'aquests grups són fruit d'una nova configuració dels grups del curs passat, per això els grups d'alumnat s'han hagut d'adaptar a la nova classe. Hem valorat la importància a nivell afectiu i relacional que pot tindre passar una estona amb l'alumnat que, en molts casos, compartia l'aula el curs passat.
  • L'alumnat de cada classe esmorzarà separat, una vegada acaben es tornaran a posar les màscares i podran jugar i interrelacionar amb l'alumnat del seu mateix nivell. Els espais de gaudi de l'esbarjo s'han fet més grans, comptaran amb més terreny per a jugar ja que reduïm els grups.

Apartat: Ús de les màscares.
Durant el desenvolupament de la classe d'Educació Física, quan aquesta es realitze a l'aire lliure, no serà obligatori l'ús de la màscara per part de l'alumnat i del professorat.

• El professorat d'Educació Física adequarà aquesta novetat a les activitats que realitze. L'alumnat i el professorat es podran llevar la màscara si l'activitat a realitzar manté distància i no hi ha contacte físic. En les activitats amb contacte portaran la màscara.
  • En cap cas s'obligarà a llevar-se la màscara a l'alumnat, serà voluntari.

Desitgem que aquestes noves mesures siguen l'inici d'una volta a la normalitat progressiva en l'àmbit educatiu.

Una salutació.
L'Equip Directiu