CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA

Segons es disposa en l’article  36. Circumstància específica del Decret 48/2024, cada centre podrà assignar 1 punt a l’alumnat en qui concórrega la circumstància específica determinada pel consell escolar dels centres públics o per la titularitat dels centres privats concertats.

El Consell escolar del nostre centre va decidir per unanimitat que la circumstància específica fora:

“Proximitat del domicili on residisca l’alumne o alumna o del lloc de treball d’algun dels seus pares, mares o tutors”.

Per a delimitar la zona s’ha decidit reconéixer la mateixa àrea d’influència que teníem assignada en els processos d’admissió de cursos passats:

ÀREA DE PROXIMITAT

DOCUMENTACIÓ

• El domicili familiar s’acreditarà mitjançant la presentació del DNI del representant legal de l’alumne o alumna i d’un rebut recent d’aigua, llum o telèfon o contracte de lloguer. Si existira discrepància
    entre els domicilis que figuren en els citats documents es podrà requerir un certificat de residència lliurat per l’ajuntament.
  • En el cas que es presente un contracte de lloguer, haurà d’acreditar-se que s’ha efectuat el corresponent depòsit de fiança (model 805 o 806) en la conselleria competent en matèria d’hisenda.
  • En cas de custòdia compartida acordada judicialment, es podrà considerar domicili familiar el de tots dos progenitors indistintament.
  • Per a la justificació del domicili laboral, les persones que treballen per compte d’altri aportaran certificat emés per l’empresa en el qual acredite prou la relació laboral i domicili del centre
    de treball. Les persones que treballen per compte propi ho acreditaran aportant la declaració censal d’alta, modificació i baixa en el cens d’empresaris, professionals i retenidors (model 036 o 037).
  • Quan l’alumne o alumna residisca en un internat es considerarà el domicili de la residència com a domicili de l’alumne o alumna, i això sense perjuí de l’aplicació de les normes específiques per a este
    supòsit que es dicten en desenvolupament de l’apartat 2 de la disposició addicional tercera del Decret 48/2024.
  • Així mateix, computarà a l’efecte de domicili familiar i laboral l’acreditat per la família acollidora en els casos d’alumnat que es trobe en situació d’acolliment familiar o en guarda amb finalitats d’adopció

Us deixem a continuació l’enllaç al document on podreu consultar la circumstància específica de tots els centres educatius (Infantil, Primària i Secundària). FES CLIC EN EL SEGÜENT BOTÓ:

Document Circumstància específica