Llistats definitius ajudes de material escolar

Us informem que ja han eixit publicats els llistats definitius de les persones beneficiàries de les ajudes de material escolar.

A partir de demà estaran publicats en el tauler d’anuncis de secretaria per a la seua consulta.

Recordem que esta ajuda va ser una novetat per al curs 2023 -2024

Quines persones són beneficiàries?

Per a resultar beneficiaria d’esta ajuda és requisit imprescindible que en la primera resolució definitiva d’ajudes de menjador escolar, la persona sol·licitant haja obtingut la puntuació necessària per a ser beneficiari d’una ajuda completa de menjador o bé resulte beneficiària directa.

Què hem de fer si som beneficiàries?

Una vegada publicada la resolució de concessió d’ajudes de material en el tauler d’anuncis del centre docent, les persones beneficiàries disposen d’un TERMINI MÀXIM DE 10 DIES HÀBILS, per a presentar FACTURA a nom de la persona sol·licitant, en la qual s’identifique clarament el material adquirit.

Les famílies que ja van gestionar eixes ajudes a la fi de setembre a través de la papereria COPITEC de la localitat o van enviar les factures al correu del centre ja no han d’entregar res.

Com rebré l’ajuda?

Quan Conselleria d’Educació realitze ho ingresse de l’ajuda en el compte del col·legi, el centre realitzarà un abonament a cadascuna de famílies de l’import corresponent.

Recursos

A partir de la publicació de la Resolució de concessió d’ajudes de material, les persones interessades tindran el termini d’un mes, des de la seua publicació, per a presentar potestativament un recurs de reposició, per mitjà de l’aportació, en el mateix centre educatiu, de la documentació que estimen adequada, juntament amb el model de Recurs que podran trobar en la nostra pàgina web.