AJUDES MENJADOR 2022-2023

Ha eixit publicada la normativa relacionada amb la sol·licitud d'ajudes de menjador per al pròxim curs acadèmic:
• RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2022, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport,  per la qual es convoca la concessió d'ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2022- 2023.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: fins al 6 de juliol.

DESCÀRREGA DE L'ESBORRANY (alumnat que ja va sol·licitar ajuda per al curs 2021/2022)
Web família → Curs de l'alumne → Tràmits→ Descarregar esborrany

Apareixerà un enllaç que s'ha de copiar i pegar en un cercador d'internet. Així podreu descarregar-ho.

En l'esborrany estan pregravats les dades que obren en poder de l'Administració. Convé revisar-los per a detectar possibles errors o identificar circumstàncies sociofamiliars que hagen canviat.

ANNEX 1 (CLIC ACÍ)

• Les famílies que s'incorporen al centre el pròxim curs disposaran d'aquest Annex I
en la carpeta de documents per a la matriculació.

Per a les famílies que per diverses circumstàncies no puguen acudir el dia determinat per a el seu grup, poden sol·licitar cita prèvia mitjançant correu electrònic ( 03010375@ edu . gva.es ) o per mitjà de la Web Família del centre.

Per a qualsevol consulta, estem a la seua disposició via correu electrònic o web família.

Recordem que fins al dia 21 de juny continuem amb les sessions de docència i per tan tenim un horari de secretaria/direcció compartit amb aquestes sessions.