JUNY VESPERTÍ

Comença el termini d’inscripció per al programa de conciliació familiar a l’escola que desenvolupa la regidoria d’Educació que dirigeix Dorian Gomis Casanova en els quatre col·legis públics d’Educació Infantil i Primària.

La inscripció és fins al 20 de maig.

La finalitat és que els xiquets puguen romandre en el centre educatiu fins a les 17 hores (i en el CEIP El Vincle fins a les 16 hores), i els pares/mares puguen conciliar el seu horari laboral, ja que a partir de juny l’horari escolar finalitza a les 15 hores (en El Vincle a les 14 hores), la qual cosa impossibilita als pares la recollida dels seus fills.

Durant les dues hores de l’activitat del programa, els participants aprendran a jugar als escacs, jocs tradicionals o practicar el Mindfulness, entre altres activitats oferides.

Per a realitzar la inscripció, punxar en el següent botó: