MANUAL PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ

Ja tenim actualitzada la pàgina relacionada amb la informació del procés d’admissió.

En ella podràs trobar:

• Novetats i notícies d’interés
  • Enllaços d’interés: normativa, tutorials, consulta de zones d’influència, criteris de baremació i vancantes.
  • Informació del procediment d’admissió.

Us recordem que en breu comença el procediment de sol·licitud telemàtica per a l’alumnat d’infantil i primària ( del 26 d’abril al 4 de maig). Us deixem accés al manual i tutorials que us poden ser d’ajuda.

Com us expliquem en diferents apartats, en aquests moments no cal presentar documentació però sí que haureu de realitzar una declaració responsable sobre les circumstàncies marcades en la sol·licitud. Serà en el moment de formalització de matrícula quan haureu de presentar aqueixa documentació perquè puga ser verificada pel centre.

Tal com s’indica en l’apartat Nové. Formulació de la sol·licitud de la RESOLUCIÓ de 28 de març de 2022, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que imparteixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat per al curs 2022-2023:

La falsedat en les dades declarades, o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud, de manera que l’alumne o alumna s’escolaritzarà en algun dels centres en els quals queden posats vacants, una vegada finalitzat el procés d’admissió.