Trobades 2022

Bon dia famílies, reprenem a poc a poc la normalitat en les activitats dels centres educatius. El pròxim dia 3 d’abril se celebren les TROBADES d’Escoles en valencià en el CEIP El Salvador de Mutxamel.

El nostre centre participarà com totes edicions, les famílies del centre en col·laboració amb el professorat s’encarregarà del taller que representarà al CEIP PLA DE BARRAQUES.

La comissió de famílies i professorat s’ha encarregat de les primeres labors d’organització d’aquesta jornada però necessitem col·laboració de les famílies del centre per a representar-nos en el taller, gaudir d’una jornada lúdica amb l’alumnat i famílies d’altres centres de la nostra comarca.

Totes les famílies interessades a col·laborar es poden posar en contacte amb l’AMPA del centre, amb el centre a través del nostre correu electrònic o per web família.

És una jornada festiva, molt entretinguda, plena de tallers de diversos centres i d’activitats lúdiques.

NO US LA PODEU PERDRE.

Esperem la vostra col·laboració.