Carnestoltes

Quin dijous de Carnestoltes vam viure en el col·le!, vam celebrar aquesta festa tan divertida durant tot el dia. Vam estar en les classes i en l'esbarjo amb les disfresses fins que ens vam ajuntar al nostre pati a les 12.30 per a realitzar una xicoteta desfilada i divertir-nos ballant al ritme de música de carnestoltes.

El nostre centre estava decorat durant tota la setmana amb els treballs realitzats per l'alumnat del centre amb la col·laboració del professorat i personal del menjador.

1

La nostra desfilada va ser curta però va estar amenitzat per música amb molta marxa i pels aplaudiments dels grups que estaven esperant el seu torn de desfilada. Ens quedem amb les ganes de les cercaviles pels carrers que envolten al col·le…l'any vinent donarem alegria i ritme al veïnat.

I els balls després de la desfilada…no hi havia manera d'acabar. Ens ho passem molt bé en aquesta estona tan divertida.

El nostre menjador escolar es va decorar amb el tema de L'UNIVERS, gràcies a la gran faena de l'Equip de Menjador va quedar espectacular.

I encara quedava més, a la vesprada l'alumnat i l'equip de menjador també va tindre força per a seguir amb el Carnestoltes. Ens ho passem genial amb uns balls preparats per l'alumnat de 5é i 6é. Acabem aquesta jornada tan divertida amb més balls gaudint d'una bona estona al pati.