Vacunació alumnat de 5 a 11 anys

VACUNACIÓ CONTRA COVID19 ALUMNAT DE 5 A 11 ANYS

En aquest apartat podeu trobar tota la informació relacionada amb la vacunació contra la Covid-19 en els centres educatius per a l'alumnat que té entre 5 i 11 anys.

Aclaracions sobre vacunació

Amb la finalitat de facilitar el procés de vacunació de l'alumnat i el seu acompanyament emocional, i atesa la petició de membres de la comunitat educativa, comuniquem que es permetrà que puntualment un membre de la família acompanye a cada xiquet o xiqueta en el moment de la vacunació.
Amb el propòsit de fer més fàcil el treball del personal sanitari desplaçat al col·legi i preservar el compliment de les mesures de contingència dels centres educatius, convindrà seguir les següents normes:
a.- Només es permetrà la companyia d'un membre de la família per menor.
b.- L'acompanyament es realitzarà exclusivament, i de manera excepcional, en el moment de produir-se la vacunació.
c.- L'o la familiar haurà d'estar en l'horari previst pel col·legi i en el lloc acordat. Finalitzada la vacunació del menor, el familiar haurà d'abandonar el centre educatiu perquè és convenient romandre en ell el
menor temps possible.
d.- En cap cas, es permetran aglomeracions de persones dins del recinte del centre escolar. Hauran de garantir-se i respectar-se en tot moment les mesures de seguretat, l'ordenació dels fluxos de persones i higiene establides pel centre, així com l'ús de la màscara i el manteniment de la distància interpersonal. D'igual manera, no es podrà interactuar amb altres grups bambolla diferents al del propi fill/a."

Amb aquestes indicacions, l'equip directiu del CEIP Pla de Barraques adaptarà les mesures organitzatives oportunes per a poder atendre la comunitat educativa en aquest moment de vacunació, assegurant el compliment de les mesures de prevenció i seguretat sanitària. Li les farem arribar perquè puguen acompanyar a les seues filles/us en la vacunació si així ho consideren. Desconeixem el dia concret de la vacunació, serà entre el 15 i el 22 de desembre.