Ajudes menjador Ajuntament

AJUDES MENJADOR AJUNTAMENT

Resoltes de manera definitiva les ajudes de menjador de la Conselleria d'Educació, la Regidoria d'Educació de la localitat es troba en el procés de resolució de les seues ajudes extraordinàries al menjador escolar per a la conciliació familiar-escolar.

Els centres educatius som els intermediaris d'aquestes ajudes de l'ajuntament però gestionem comptabilitat de Conselleria d'Educació i per això totes dues ajudes s'han de gestionar de manera correcta.

Les famílies rebran mensualment l'import del menjador escolar corresponent a les ajudes de Conselleria ja que el menjador és un servei complementari de la Conselleria.

Per a poder fer arribar les ajudes de la Regidoria (Ajuntament) a les famílies es realitzarà, una vegada reba el centre l'ingrés de la quantia de les ajudes de les famílies beneficiàries, la devolució o el descompte corresponent.

El canvi respecte a altres anys és que no es realitzarà un descompte mensual avançant l'ajuda de la Regidoria, es realitzarà aquest curs la devolució o compensació una vegada rebuda l'ajuda de la Regidoria.

Les ajudes de la Regidoria arribaran fins a les famílies que han obtingut 3 punts per Conselleria d'Educació. Les ajudes de Conselleria arriben fins als 7 punts.