MENJADOR MES DE JUNY

MENJADOR ESCOLAR JUNY I SETEMBRE

Davant la proximitat del mes de juny amb el canvi d'horari lectiu i de menjador necessitem fer una previsió de l'alumnat que farà ús d'aquest servei del centre per a poder organitzar els torns de menjador i als monitors.

L'horari de juny i setembre del menjador és de 13.00-15:00h, aquest mes de juny tindrem eixides escalonades a causa de les mesures de seguretat contemplades en el nostre Pla de Contingència.

Eixida de l'alumnat de menjador. JUNY

Porta 1 Porta Principal Porta 2 Porta Inf 3
14:40h 4 Inf 1r EP 3r EP 3 Inf
14:50h 5 Inf 2n EP 4t EP
15:00h 5é EP 6é EP

Informem que, donat el seu caràcter ordinari, les beques continuaran sent efectives durant tot el mes, el cost del servei del comensal voluntari serà de 72,25€ (17 dies a 4,25€/dia).

Totes les famílies que vagen a utilitzar el servei de menjador al juny HAN D'ENVIAR UN CORREU Al CENTRE o UN MISSATGE PER WEB FAMÍLIA A la SECRETARIA DEL CENTRE RESERVANT LA SEUA PLAÇA  ABANS DEL 18 de MAIG.

Al llarg del mes de juny es realitzarà la mateixa sol·licitud a les famílies per a la previsió de setembre del pròxim curs.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració