Benvolgudes famílies,
Dilluns que ve 7 de febrer començarà la tercera fase de la vacunació contra la COVID-19. En aquesta ocasió, posaran la segona dosi als alumnes de 4t a 6é, sempre que no hagen passat la COVID abans de la primera vacuna. Atés que han canviat els intervals de vacunació en població infantil, ara s’hauran d’esperar 8 setmanes en el cas que hagen passat la COVID després de la primera dosi. En aquest supòsit TAMPOC SERAN VACUNATS.
Si alguna família desitja vacunar ara als seus fills, haurà d’acostar-se a la Direcció del Centre (ABANS DEL DIVENDRES 4 DE FEBRER) per a sol·licitar una fulla d’autorització. Ací també s’inclou l’alumnat que ha complit 5 anys, recentment.
