Tercera fase vacunació COVID

Benvolgudes famílies,

Dilluns que ve 7 de febrer començarà la tercera fase de la vacunació contra la COVID-19. En aquesta ocasió, posaran la segona dosi als alumnes de 4t a 6é, sempre que no hagen passat la COVID abans de la primera vacuna. Atés que han canviat els intervals de vacunació en població infantil, ara s’hauran d’esperar 8 setmanes en el cas que hagen passat la COVID després de la primera dosi. En aquest supòsit TAMPOC SERAN VACUNATS.

Si alguna família desitja vacunar ara als seus fills, haurà d’acostar-se a la Direcció del Centre (ABANS DEL DIVENDRES 4 DE FEBRER) per a sol·licitar una fulla d’autorització. Ací també s’inclou l’alumnat que ha complit 5 anys, recentment.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies