El dimecres 18 de març vam tindre la gran sort de poder realitzar un entrenament amb tres entrenadores dels equips infantils del Villarreal C.F. Va ser una experiència molt enriquidora en la qual l’alumnat va poder gaudir d’un partidet, participar en diferents jocs competitius i fer un escalfament molt especial. Ací vos deixem algunes imatges i un vídeo d’aquesta jornada tan divertida.

