Curs 2021-22 – Infantil 4 anys – Excursió al Parc Adai

Per fi, hem realitzat l’esperada excursió al Parc Adai. Portàvem ja uns dies molt emocionats fent el compte enrere dels dies que restaven fins l’eixida. Vam vindre puntuals a l’escola carregats amb les nostres motxilles plenes de nervis i il·lusió per visitar un lloc desconegut però on teníem ben clar que anàvem a passar-ho d´allò més bé. I així va ser, en arribar vam esmorzar i després vam començar amb un circuït molt variat d’activitats: plantar uns xampinyons, muntar a cavall, visitar al Senyor Conill, escoltar un conte dins d’un bolet, passejar en barca… Quantes coses i que divertides!! Ens ho vam passar genial i vam acabar esgotats. Podeu veure totes aquestes activitats a les fotos i als vídeos. No vos ho perdeu!!!

ac2122_inf4_excursio-parc-adai-76