Curs 2020-21 – Tot el centre – Festival de Fi de Curs

Aquest curs hem realitzat el primer festival telemàtic de la història. Ha estat una llàstima no poder realitzar-lo a l'auditori per la situació sanitària però, tot i això, el resultat final i el procés de dur-lo a terme ha estat igual d'estimulant, il·lusionant i ple d'esforç per al nostre alumnat i professorat.
El Festival ha tractat de fer un homenatge a tots els herois i heroïnes d'aquesta pandèmia (que han estat molts). A més, tot el Festival és en memòria del nostre alumne Raul Gabriel Petroi que allà on es trobe segur que gaudeix de veure els seus companys i amics com es recorden d'ell.
Esperem que vos agrade ja que ha estat fet amb moltíssim amor.
Bon Estiu!

Introducció

Introducció referent a la temàtica de la situació actual de pandèmia mundial i al reconeixement a totes les persones que s'han convertit en autèntics superherois.

Infantil 3 anys

Actuació de la classe d'Infantil 3 anys dedicada a les mascotes que tanta companyia ens han fet a tots durant aquest darrer any.

*La versió de Youtube és incorrecta per reclamació de drets d'autor. La versió correcta és la de Dailymotion.

VÍDEO DISPONIBLE A:

CONTRASENYA: 1234

Infantil 4 anys

Actuació de la classe d'Infantil 4 anys dedicada al món dels superherois i al agraïment a les famílies.

Infantil 5 anys

Actuació de la classe d'Infantil de 5 anys dedicada a tots els xiquets que han hagut de treballar des de casa telemàticament durant la pandèmia.

1r Primària

Actuació de la classe de 1r de Primària que ha estat dedicada al respecte i serietat amb què els alumnes han respectat les mesures i normes higièniques.

2n Primària

Actuació de la classe de 2n de Primària fent homenatge a les persones majors que tant han sofrit durant aquesta pandèmia.

3r Primària

Actuació de la classe de 3r de Primària enrecordant-se del món de la cultura que tanta falta ens ha fet durant aquestos darrers mesos.

4t Primària

Actuació de 4t de Primària fent un reconeixement a pares, mares i alumnes per la seua exemplaritat durant els mesos de confinament.

5é Primària

Actuació de 5é de Primària fent un homenatge als professionals de la sanitat que han estat en primera línia i continuen estant per véncer el virus.

6é Primària

Actuació de 6é de Primària fent un reconeixement als professionals de l'agricultura, repartidors, forners, ... i d'altres professionals essencials que no han deixat de lluitar per tal que tota la gent tinguera els productes necessaris durant els darrers mesos.

Homenatge a Raul Gabriel Petroi

Homenatge a un verdader Superheroi que mai va deixar de lluitar i de somriure. Allà on estigues t'estimem Raul.

Crèdits Finals i Making of

Crèdits Finals, Tomas Falsas i Making of del Festival.

Festival Complet

Llista de reproducció completa del Festival.