Curs 2019-20 – 6é Primària – Vídeo Homenatge: Acomiadament de la Promoció 2011-2020

Ja ha arribat el moment d’acomiadar-vos: promoció 2011-2020.
Potser no ho recordareu, però quan vàreu començar el vostre camí a aquesta escola va ser un any de retallades, un any on no hi havien ni festes, ni excursions, ni tampoc tallers. Enguany les classes presencials es van acabar sobtadament per la pandèmia del covid-19. Pensareu que tot açò és mala sort, però esteu molt equivocats, és un signe de fortalesa, de paciència, esforç, solidaritat… valors que portareu sempre amb vosaltres i que us acompanyaran per sempre.
Els vostres mestres també ho farem, sempre estarem al Gimeno Barón per a allò que necessiteu. Sempre formareu part de la família de la Huerta, la vostra escola i del nostre record.
Gràcies també a les famílies per haver-nos confiat al millor tresor que teniu, els i les vostres fills i filles.
Gràcies!