Curs 2019-20 – Esport Escolar – Jornada d’Atletisme

Els i les alumnes del nostre centre han participat com tots els anys en gran nombre a la Jornada d'Atletisme del IX Campionat Multiesport Escolar organitzat per l'Ajuntament de Vila-real que es va celebrar el darrer dissabte 22 de febrer. Tots/es els i les nostres representants s'han esforçat molt i han passat un matí molt divertit. El nostre alumnat sempre participa massivament en aquest tipus de jornades i estem molt agraïts tant als xiquets/es com a les seues famílies per aquesta implicació.

Ademés en aquesta edició han resultat premiats amb medalles individuals els i les alumnes:

CATEGORIA ALEVÍ: Marina Cabello (relleus per equips); Sara Martínez (relleus per equips).

CATEGORIA PREBENJAMÍ: Valeria González (relleus per equips i llançament de pes); Hala Mir (relleus per equips); Sofía Pesudo.

Enhorabona a tots/es!!! Tant premiats com no!!!

Feu clic a qualsevol imatge per veure la galeria d'imatges completa

Curs 2019-20 -  Esport Escolar - Jornada d'Atletisme