Curs 2019-20 – Cor Escolar – Actuació a l’Auditori (Setmana Tàrrega)

Els i les membres del nostre cor escolar han tingut un paper estel·lar en l'acte principal de la Setmana Tàrrega que organitza l'Ajuntament de Vila-real. Per a concloure de manera espectacular les actuacions a l'Auditori Municipal, els i les alumnes del nostre cor escolar han acompanyat al guitarrista holandés Jorrit Douwes, a l’orquestra Filarmonía Hispànica, a Madrid Soloists Chamber Orchestra i a les Sopranos Rosana Morales i Gisela Morales, en la seua interpretació de "Recuerdos de la Alhambra" del genial compositor vila-realenc, Francesc Tàrrega. D'aquesta manera hem format part d'uns preciosos actes amb els millors intèrprets del món de guitarra clàssica. Enorme treball del professorat de música dels centres educatius de Vila-real, i en especial del nostre estimat mestre Daniel Roldán.