Curs 2017-18 – 4t Primària – Concert a l’Auditori “Spanish Brass”

Els i les alumnes de la classe de 4t hem anat a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner a veure el concert Metàl·lic de Spanish Brass, dirigit als escolars juntament amb altres escoles de la localitat. Hem gaudit de l'espectacle Metàl·lics, en el qual Spanish Brass més que interpretar, ha dibuixat la música.
En aquest concert, coproduït per l'Auditori de Barcelona, hem pogut entendre i descobrir amb la mirada elements musicals que conformen l'obra que hem escoltat.
Els músics, que han treballat amb el coreògraf Toni Jodar, mentre tocaven, han jugat amb l'espai i amb el cos i han anat insinuant figures que apareixien, evolucionaven i es fonien mentre la música també ha aparegut, evolucionat i callat.

Curs 2017-18 - 4t Primària - Concert a l'Auditori "Spanish Brass"