Curs 2017-18 – Tot el centre – Betlem, Concurs de Targetes i Decoració Nadalenca

Enguany, dintre de la decoració nadalenca hem elaborat un Betlem molt original. El nostre Betlem està fet de peces de paper, cartró i cartolina. Amb l'ajuda de patrons hem fet els personatges principals, els secundaris i els accessoris. En resum, tot un conjunt d’originalitat que les famílies de l’alumnat de l’escola han aportat. Cada tutoria s’ha encarregat d’una part de la decoració i sota la coordinació de la mestra Susana Miravet tot ha pres una forma preciosa. Vos convidem a veure’l i a gaudir d’ell.
Ademés, hi participem al concurs de Betlems organitzat per “Els Lluïsos“. Des del CEIP Pintor Gimeno Barón volem agrair a totes les famílies per la seua implicació i aportacions al Betlem. Estem molt contents i agraïts.
També hem decorat passadissos, parets i aules amb les targetes i ornamentacions típiques d'aquesta època de l'any.

Curs 2017-18 - Tot el centre - Betlem, Concurs de Targetes i Decoració Nadalenca