Aquest mes de novembre hem celebrat l’aniversari d’un amiguet al que estimem molt: Oualid! Felicitats bonico, ara ja tens 5 anys!!! Mireu com hem gaudit tots junts i quina careta de felicitat té el rei de la classe!
Fotografies

Web de l'escola de "La Huerta"