Curs 2016-17 – Cor Escolar – Nadal

El dimarts 20 de desembre els i les membres del Cor Escolar del CEIP Pintor Gimeno Barón han tingut un dia d'allò més ocupat. Pel matí han assistit al centre d'atenció a les persones majors Sant Llorenç i han cantat diverses peces nadalenques per als avis i àvies que allà estaven, els quals han aplaudit molt. Després, pel gran espectacle donat, els han convidat a esmorzar per tal de carregar les bateries per a la següent parada del matí, la Trobada nadalenca de Cors Escolars a la Plaça Major de Vila-real.
A la Plaça Major ens hem reunit amb els Cors del Botànic Calduch i del Concepción Arenal i tots tres cors hem interpretat algunes cançons per a finalitzar tots junts cantant Les Albaes de la Xurra i La Nadala dels Mariners.
Enhorabona a tots/es els/les membres d'aquest Cor i al seu director Daniel Roldán.

Curs 2016-17 - Cor Escolar - Nadal