Curs 2016-17 – Tot el centre – Betlem Vegetal i Decoració Nadalenca

Enguany, dintre de la decoració nadalenca hem elaborat un Betlem molt especial. El nostre Betlem és molt saludable i està fet de peces vegetals. Creïlles, Coliflors, Carlotes, Pipes, Roses de dacsa, Pinyes, … En resum, tot un conjunt d’originalitat que les famílies de l’alumnat de l’escola han aportat. Cada tutoria s’ha encarregat d’una part de la decoració i sota la coordinació de la mestra Susana Miravet tot ha pres una forma preciosa. Vos convidem a veure’l i a gaudir d’ell.
Ademés, hi participem al concurs de Betlems organitzat per “Els Lluïsos“.
Des del CEIP Pintor Gimeno Barón volem agrair a totes les famílies per la seua implicació i aportacions al Betlem. No hem pogut col·locar totes les figuretes aportades per les famílies per falta d'espai però, tot i això, estem molt contents i agraïts.

Curs 2016-17 - Tot el centre - Betlem Vegetal i Decoració Nadalenca