El darrer 21 de juny de 2016 vam realitzar el Festival de Fi de Curs del centre a l’Auditori Municipal. Totes les classes i el cor escolar ens van regalar un grandíssim espectacle. A continuació teniu els vídeos i les fotos de les actuacions.
Vídeos
Fotografies

