Curs 2015-16 – Ed.Artística – Premis del Concurs de Joguines, Fundació Tots Units

Dintre de l'11é Mes de la Sostenibilitat de l'Ajuntament de Vila-real, s'ha dut a terme el Lliurament de Premis del Concurs de Joguines de la Fundació Tots Units en el seu 25é Aniversari. L'alumnat del nostre centre ha participat al mateix i els alumnes Miguel Gimeno de 3r i Noèlia Martínez de 5é han estat premiats a les seues respectives categories amb la creació i disseny de les joguines Bateria i Gaita, respectivament.
Ha estat un premi de tots ja que tot l'alumnat ha estat partícep del mateix i s'ha aconseguit, a banda de treballar en família i d'expressar-se lliurement mitjançant la creativitat, que els/les xiquets/es es facen conscients de la importància del reciclatge i la reutilització.

Curs 2015-16 - Ed.Artística - Premis del Concurs de Joguines, Fundació Tots Units