Curs 2012-13 – Cor Escolar – IV Trobada de Corals

Dintre de les Festes Patronals de Vila-real els i les alumnes de la Coral del CEIP Pintor Gimeno Barón van participar a la IV Trobada de Corals de Vila-real. Ademés del nostre centre també hi van acudir el CEIP Botànic Calduch, el Rosari, i la Unió Musical La Lira, tots de Vila-real. De Borriana hi acudiren la Coral infantil i juvenil borrianenca: Cor de Minicantors, i de Les Alqueries el Cor infantil i juvenil de l'escola de música de les Alqueries.
La jornada va estar molt completa: va començar al Jardí de Jaume I, on esvan trobar tots els participants; després es dirigiren al Parc de la Glorieta al Cedre on van interpretar algunes peces musicals; més tard acudiren a l'IES Francesc Tàrrega on dinaren, cantaren i practicaren diversos jocs; finalment, es reuniren totes les corals a la Plaça Major de l'Ajuntament on hi havia un escenari molt professional i on s'interpretaren més cançons.
Tothom va gaudir molt del dia i des del centre volem agrair als pares i mares col·laboradors, a l'organització i al mestre d'Ed. Musical Daniel Roldán pel seu treball al front de la coral i per la seua dedicació incansable a moltíssimes activitats, totes elles destinades a l'alumnat.

Curs 2012-13 – Cor Escolar – IV Trobada de Corals