Curs 2011-12 – Tot el centre – 75é Aniversari – Tallers

El dia 22 de juny tot l'alumnat del centre ha realitzat uns tallers al pati de l'escola per a concloure les celebracions del 75é Aniversari de la Fundació de l'escola. Els tallers estaven repartits per tot el pati i tots els cursos van anar passant per totes les parades.
Els tallers van ser bastant variats: de manualitats, de balls, de jocs, refrescants, ...
Després van esmorzar tots orxata i fartons i, finalment, van fer una traca de globus com a cloenda.
Els i les alumnes de 6é van ajudar moltíssim ja que van ser ells i elles qui van realitzar les explicacions i van controlar l'activitat dels seus companys d'escola en els distints tallers. Sense la classe de 6é no hauríem pogut fer aquesta activitat. Els mestres volem donar les gràcies a aquesta classe que ens deixa per anar-se'n a l'institut per la seua gran tasca en aquest dia.

Curs 2011-12 – Tot el centre – 75é Aniversari - Tallers