Curs 2011-12 – Tot el centre – 75é Aniversari – Sopar

00_Logo_aniversari

El divendres 15 de juny de 2012 hem celebrat el 75é aniversari del CEIP Pintor Gimeno Barón amb un sopar. Ha estat una trobada amb moltes emocions ja que, amb 240 assistents, hi havia moltíssimes generacions d'exalumnes, d'antics mestres i de persones relacionades amb l'escola d'una o altra manera.També hi van assistir diverses autoritats locals com l'Alcalde de la ciutat, José Benlloch, i la Regidora d'Educació, Rosario Royo.Al sopar es van repartir els llibres del 75é Aniversari, es van passar uns vídeos molt emotius i, finalment, es va tancar la nit amb l'actuació d'un grup musical i tothom va gaudir del ball.
Des del CEIP Pintor Gimeno Barón volem donar les gràcies a tots els que vau assistir i vau fer possible aquest retrobament.
Moltes Gràcies!

Publicació al Periòdic Mediterráneo

ac1112_sopar01

Publicació al Periòdic El Periòdic Digital.com (Las Provincias)